Optimalizálás, célközönség felmérés és persze költséghatékonyság. Ez a három legfontosabb dolog amikor közösségi média és PPC marketingről beszélünk.
Közösségi média marketing
A Facebook, Instagram, LinkedIn és Twitter sokak számára ismerős oldalak, azonban a bennük rejlő lehetőségek sokszor kiaknázatlanok. Közösségi médiában való hirdetés esetén sokszor az ár befolyásolja legjobban a döntéseket, így nem tudják beváltani a hozzájuk fűzött reményét. A mi fókuszunk egy olyan oldal létrehozása, mely önmagában funkcionális és képes profitot termelni.
- Érdemes minden közösségi oldalon jelen lennem?
Nem feltétlenül. Bár minél több fórumon vagyunk jelen annál nagyobb réteget érhetünk el, azonban ezek között jelentős átfedés van. Erőforrástól függően érdemes kevesebb céges profilt létrehozni, de azokat effektíven managelni.
- Milyen gyakran kell az oldalaimat látogatnom?
Ez teljes mértékben partnereinktől függ. Van aki csak azt szeretné, hogy manageljük közösségi oldalait de akad olyan is aki a céges profil megkreálása mellett folyamatos tartalomgyártásra tart igényt. Ebben az esetben nincs szükség rendszeres bejelentkezésre.
PPC marketing, Google ads
A PPC (pay-per-click) marketing egyik legelterjedtebb formája a Google Ads. Népszerűsége nem véletlen, hiszen rendkívüli tömegeket érhetünk el a megfelelő kulcsszavak használatával, azonban ezek kiválasztása és az erre jutó budget megfelelő elosztása komoly feladat. Emiatt fontos számunkra, hogy mind a konkurenciát, mind az árak változásait folyamatosan nyomon kövessük így biztosítva, hogy a beállítások naprakészek maradnak.
- Milyen hosszú legyen a szöveg?
Rövid, lényegre törő szöveget kell írnunk. Bár az optimalizáltsági állapot is nagy szerepet játszik fontos azt is észben tartani, hogy a számtalan hirdetés között limitált időnk van megragadni vásárlóink figyelmét.
- Mit jelent az optimalizáltsági állapot?
Az optimalizáltsági állapot egy olyan eszköz amely kimutatja mennyire hatékonyan vannak hirdetéseink beállítva. Ez az érték folyamatosan változik, amennyiben nem foglalkozunk vele. Néhány nap alatt akár 95%-ról 87%-ra is visszaeshet. A Google Ads is rendelkezik ilyen mutatóval, így annak nyomon követése kiemelten fontos.